Headerbild

Enskilt medlemskap 200 kr/säsong

Familjemedlemskap 400 kr/säsong (gäller personer folkbokförda på samma adress. Barn upp till 18 år kan stå skriven på annan adress än föräldern).

Avgiften insättes senast 30 november på bankgiro 5279-5549 inför varje vintersäsong. Uppge namn på inbetalningen. Självklart går det bra att betala in avgiften även under säsongen för nya medlemmar.

VIKTIGT: När ni har betalat in medlemsavgiften mailar ni kontaktuppgifter (e-post + telefonnr) samt personnummer (på samtliga familjemedlemmar vid familjemedlemskap) till info@orsaalpina.se

Under förutsättning att medlemsavgift är betald är barnen försäkrade under träning och tävling.

Föreningens ekonomi bygger vi genom att hålla olika tävlingsarrangemang på hemmaplan, till exempel Lilla Dalacupen, Lilla Världscupen, Orsa Cup och Speedski-tävlingar. Dessa ger bra intäkter, pengar som kommer alla medlemmar till del genom tex liftkort, reseersättningar, tävlingsavgifter, lägerverksamhet, skiddressar, utrustning som käppar, tidtagning mm. Alla medlemmar förväntas bidra med ideellt arbete inför och under våra arrangemang.